Veelgestelde vragen
Bestellen
Answer
Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt wordt deze verwerkt in ons magazijn. Als het nog niet deur uit is, kunnen we het bezorg adres nog wijzigen en eventueel een nieuw verzend label aanmaken.
Als u de Mijn DHL app download kunt u na ontvangst van uw persoonlijke track & trace code, uw afleveropties nog wijzigen. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een ander adres of een ander aflevermoment. Dit kan zelfs nog als uw pakket al met de bezorger onderweg is.
Wij zijn geen dropshipper! we hebben eigen voorraad en regelen het verzenden zelf.
Wij doen ons uiterste best om onze voorraadstatus up to date te houden. Het helaas gebeuren dat deze een enkele keer niet klopt c.q. niet tijdig is bijgewerkt..
Heeft u een artikel besteld met status op voorraad wat wij niet direct kunnen leveren? Dan nemen wij direct contact met u op en kunt u indien gewenst uw bestelling kosteloos annuleren. Anders doen wij ons best dit artikel alsnog zo snel mogelijk bij u te bezorgen.
Heeft een artikel 2-3 weken levertijd? Dan bestellen wij dit voor u bij onze leverancier en heeft u het artikel binnen 3 weken in huis.
Is een artikel uitverkocht dan kunnen wij dit helaas tijdelijk niet meer leveren.
Sommige artikelen hebben een minimale bestelhoeveelheid
Een telefoonnummer is nodig wanneer u wilt betalen met creditcard. Dat is een eis voor onze veilige betaalomgeving.
Maar het is ook handig als wij vragen hebben over je order, wij bellen liever even dan mailen omdat er dan sneller actie is
Wij zullen uw telefoonnummer nooit voor andere doeleinden gebruiken! We gaan ook niet op uw telefoon whatsappen.
Annuleren kan alleen als je order ons pand nog niet verlaten heeft. Als je order al verzonden is, weiger het dan als de bode komt dan komt het vanzelf weer terug. Is het afgeleverd dan kan je je order binnen 90 dagen retour sturen. Wij storten het aankoopbedrag dan terug zodra het product weer in ons binnen is.
Wij doen ons best om al onze klanten tevreden te houden. Klanttevredenheid is een groot goed bij ons. Is er toch onverhoopt is fout gegaan? bel dan even 023-5720168 en dan gaan wij er alles aan doen om het op te lossen,
Betalen
Answer
Onze hele website en dus ook onze betaalomgeving bevinden zich in een beveiligde internetomgeving. Op deze manier kunnen anderen niet mee kijken. Je herkent dit aan het slotje boven in balk van je browser. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding.
In onze online beveiligde omgeving kun je betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDEAL
- Bancontact
- Apple Pay
- Google Pay
- Creditcard
- Storting op onze rabo bank rekening
Zodra de door u geretourneerde artikelen door ons ontvangen en gecontroleerd zijn storten wij het aankoopbedrag direct aan u retour.
Onze bank is de Rabo bank NL38 RABO 0393 1796 56 ten name van zeildoekshop
Wij hebben (nog) geen achteraf betalen. de reden is dat er veel mee gefraudeerd wordt.
Verzenden
Wij verzenden vanuit Zandvoort met de DHL. 90% komt ed volgende dag aan.
Dit geld niet voor afwijkende vracht. voor grote kokers moeten we een andere bode reserveren, dit kan enkele dagen duren.
Door extreme drukte bijvoorbeeld rond de feestdagen kan soms wel een vertraging in ontstaan.
Een standaard verzenden is 6.95,- Boven 85,- kosteloos verzenden behalve afwijkende vracht zoals kokers, lange dozen. vraag even naar de verzenkosten.
Zeker je kunt het ophalen in zandvoort, je hoeft dit niet eerst in de shop te bestellen, je kunt hier gewoon naartoe komen en kijken wat we hebben, maar maak wel even een afspraak, dit is vrijblijvend.
Wij versturen uw pakket zo snel mogelijk. Zodra u de track & trace code heeft ontvangen kunt u via deMijn DHL app uw bezorgmoment nog desgewenst aanpassen.
Als u niet thuis bent zal de bezorger proberen het pakket bij uw buren af te leveren. U vindt dan een bericht hiervan in uw email. In verband met grote drukte wordt het pakket indien het niet afgeleverd kan worden naar het dichtstbijzijnde DHL servicepoint gestuurd.
Weet u vooraf al dat u niet thuis bent? Dan kunt u met uw track & trace code het bezorgmoment aanpassen via de Mijn DHL app
Cnheck het volgende:
1. De Track & Trace code van het pakket
U vindt deze in de verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld? Controleer ook uw postcode en huisnummer
3. De brievenbus
Kleine orders worden soms in een brievenbus doos verzonden, check even uw brievenbus,
Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Klopt dit wel allemaal?
Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heeft u de dag na de oorspronkelijke bezorgdag uw pakketje nog niet ontvangen?
Neem dan even contact met ons op.
Het gebeurt niet vaak maar wij zijn ook mensen en bij ons sluipt er af en toe een foutje in maar wel lossen het altijd snel op.
Neem even contact op
Stuur een foto van de beschadigde artikelen met een korte omschrijving samen met je ordernummer naar info@zeildoekshop.nl en we lossen het op.
Retouren
Wilt u het artikel retour sturen omdat u zich bedacht heeft?
Ja, u kunt uw bestelling deels of geheel retourneren zelfs binnen 90 dagen na ontvangst! U kunt uw retour aanmelden door het ordernummer te mailen naar info@zeildoekshop.nl. zo weten we waar het vandaan komt.
De kosten voor het terugzenden zijn wel voor uw risico en rekening.
Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd dan ontvangt u van ons een retourlabel zodat u de artikelen kosteloos kunt retourneren.
Dat mag natuurlijk, de retourkosten zijn dan wel voor uw eigen rekening. Zorg dat het artikel wel onbeschadigd verzonden wordt. Zodra de artikelen ontvangen en gecontroleerd zijn ontvangt u het aankoopbedrag met de verzendkosten van het naar u verzenden retour gestort.
Op maat voor de klant afgesneden doek nemen wij niet retour. dit kan pvc doek zijn maat bijvoorbeeld ook koordelastiek per meter gekozen.
Voorbeeld wel retour:
Met kerst koopt je 4 steiger bolders als kado voor je schoonpa. Hij gaat ze in maart monteren maar ze blijken toch niet goed te passen. Dit nemen we wel retour tot 90 dagen, duurt het iets langer dan zijn we daar tolerant in.
Voorbeeld wel retour:
Je koopt een baaltje 25 koordelastiek maar het is toch te dik. Je kunt dit wel retour sturen binnen 90 dagen.
Voorbeeld geen retour:
Je koopt 4m pvc doek maar de kleur is toch niet wat je verwacht had. je kunt dit niet retour sturen. Dit knippen wij op maat voor de klant af.
Voorbeeld geen retour:
Je koopt een transparant afdekzeil, maar na retour blijkt dit toch gebruikt te zijn. je kunt de koop niet ontbinden.
Voorbeeld geen retour:
Je koopt 18m koord elastiek per meter. je kunt dit niet retour sturen, dit knippen wij op maat af.
U mag van onze producten verwachten dat deze met normaal gebruik een redelijke termijn meegaan. Gaat er iets stuk of klopt er iets niet dan is dit meestal garantie en gaan wij dit oplossen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zeildoekshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."