Veelgestelde vragen
Algemene informatie
Wat verkoopt Zeildoekshop.nl?
Wij verkopen zeildoeken, RVS-artikelen, koord, elastiek en toebehoren voor doe-het-zelf projecten.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Ja, onze zeilmakerij is gevestigd in Zandvoort. Bezoek op afspraak is mogelijk.
Kan ik langskomen om producten te bekijken?
Zeker, maar maak van tevoren even een afspraak.
Waar komt jullie kennis vandaan?
We hebben meer dan 25 jaar ervaring in zeildoeken en watersportgerelateerde producten.
Geven jullie ook advies bij projecten?
Ja, we denken graag met je mee! Bel of mail ons gerust.
Verkopen jullie ook op maat gemaakte producten?
Nee, we verkopen alleen standaardformaten en materialen.
Zijn jullie producten geschikt voor buitengebruik?
Ja, onze zeildoeken zijn waterdicht en weerbestendig.
Wat als ik een klacht wil indienen?
Wij doen ons best om al onze klanten tevreden te houden. Klanttevredenheid is een groot goed bij ons. Is er toch onverhoopt is fout gegaan? bel dan even 023-5720168 en dan gaan wij er alles aan doen om het op te lossen,
Bestellingen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestel je op werkdagen vóór 14:00? Dan verzenden we dezelfde dag nog.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven €85 is verzending gratis (uitgezonderd afwijkende vracht).
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt 90 dagen bedenktijd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Stuur ons even een e-mail en we begeleiden je in het retourproces.
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Als het in de webshop zichtbaar is, is het doorgaans op voorraad.
Hoe kan ik jullie bereiken bij vragen over mijn bestelling?
Via e-mail of telefoon. We reageren snel en helpen je graag verder.
Kan ik mijn bezorg adres nog wijzigen?
Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt wordt deze verwerkt in ons magazijn. Als het nog niet deur uit is, kunnen we het bezorg adres nog wijzigen en eventueel een nieuw verzend label aanmaken.
Als u de Mijn DHL app download kunt u na ontvangst van uw persoonlijke track & trace code, uw afleveropties nog wijzigen. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een ander adres of een ander aflevermoment. Dit kan zelfs nog als uw pakket al met de bezorger onderweg is.
Waarom hebben jullie mijn telefoonnummer nodig?
Een telefoonnummer is nodig wanneer u wilt betalen met creditcard. Dat is een eis voor onze veilige betaalomgeving.
Maar het is ook handig als wij vragen hebben over je order, wij bellen liever even dan mailen omdat er dan sneller actie is
Wij zullen uw telefoonnummer nooit voor andere doeleinden gebruiken! We gaan ook niet op uw telefoon whatsappen.
Wat zijn de betaalmethoden?
In onze online beveiligde omgeving kun je betalen met de volgende betaalmethodes:
iDEAL
Bancontact
Apple Pay
Google Pay
Creditcard
Storting op onze rabo bank rekening
Kan ik mijn order ook ophalen?
Zeker je kunt het ophalen in zandvoort, je hoeft dit niet eerst in de shop te bestellen, je kunt hier gewoon naartoe komen en kijken wat we hebben, maar maak wel even een afspraak, dit is vrijblijvend.
Kan ik een tijdvak voor de bezorging kiezen?
Wij versturen uw pakket zo snel mogelijk. Zodra u de track & trace code heeft ontvangen kunt u via deMijn DHL app uw bezorgmoment nog desgewenst aanpassen.
Wat als mijn order beschadigd is aangekomen?
Stuur een foto van de beschadigde artikelen met een korte omschrijving samen met je ordernummer naar info@zeildoekshop.nl en we lossen het op.